فصل سوم
۸ خرداد ۱۴۰۱
فصل ۳ – قسمت 6: بازاریابی محتوایی داده محور
با دیجیتالی شدن کسبوکارها نقش محتوا هم برای مدیران اهمیت بیشتری پیدا کرده است. در این قسمت میزبان خانم مهسا رحیمی هستیم و دربارهی “بازاریابی محتوایی داده محور” گفتگو میکنیم.
پادکستهای فصل سوم
۱
فصل 3 - قسمت 1: علوم داده در کسب و کارهای پلتفرمی
۲
فصل 3 - قسمت 2: دانشمند داده یا تحلیلگر داده، به کدام بیشتر نیاز داریم؟
۳
فصل 3 - قسمت 3: کاربردهای بینایی ماشین در زندگی توان یابان
۴
فصل ۳ – قسمت 4: هوش مصنوعی مسئولیت پذیر
۵
فصل ۳ – قسمت 5: علم داده و علوم سیاسی؛ کمپینهای انتخاباتی، رسانهها و پیش بینی روندها
۶
فصل ۳ – قسمت 6: بازاریابی محتوایی داده محور
۷
فصل ۳ – قسمت 7: علوم داده در علوم اعصاب
۸
فصل ۳ – قسمت 8: هوش جمعی، آیندهی خرد
دیدگاهها ۰