سبد خرید

دوره جامع آموزشی بازاریابی بازگشتی
RM

بازاریابی بازگشتی یا ریتنشن مارکتینگ  (Retention Marketing) نوع جدیدی از بازاریابی است که روی مشتریان فعلی کسب و کار تمرکز دارد و هدف اصلی آن، افزایش «تعداد دفعات خرید» و «نرخ تکرار خرید» توسط مشتریان فعلی است.

دوره جامع آموزشی بازاریابی بازگشتی <br> RM
تکمیل شده

معرفی دوره

برخی گزارش‌های معتبر بین المللی نشان می‌­دهند که هزینه نگهداشت مشتریان قدیمی یا همان ریتنشن مارکتینگ یک پنجم هزینه برای پیدا کردن مشتریان جدید است.

به طور خلاصه بازاریابی بازگشتی یعنی:

«اقداماتی که یک کسب‌و‌کار انجام می‌دهد تا احتمال خرید مجدد مشتری فعلی، و سودآوری در هر تکرار خرید را افزایش دهد».

تمرکز بر روی ریتنشن مارکتینگ به معنای چشم‌پوشی از سایر روش‌های بازاریابی نیست. در واقع جذب مشتریان جدید همواره در دستور کار بازاریابی قرار دارد؛ اما توجه به مشتریان فعلی، و ترغیب به تکرار خرید آن‌ها با استفاده از  بازاریابی بازگشتی، می‌تواند درآمد و سود را به طور چشمگیری افزایش دهید.

در واقع هدف از بازاریابی بازگشتی افزایش مستقیم دو شاخص است:

  1. افزایش تعداد دفعات خرید
  2. نرخ تکرار خرید

افزایش این دو شاخص، منجر به افزایش طول عمر مشتری (CLV) و در نهایت افزایش سود آوری بلند مدت شرکت خواهد شد.

در این دوره شما با مفهوم بازاریابی بازگشتی، استراتژی­‌های بازاریابی بازگشتی و مهم‌ترین مدل‌های آن آشنا خواهید شد، ضمن اینکه به صورت کاربردی تکنیک­‌هایی را برای طراحی کمپین بازاریابی بازگشتی، اجرا و ارزیابی آن یاد خواهید گرفت.

اطلاعات تکمیلی

مزایای دوره:

  • تدریس توسط مدرسان متخصص و حرفه‌ای 
  • محتوای کاربردی در طول دوره
  • ارائه گواهی حضور در دوره از طرف آکادمی سحاب
  • امکان استفاده از یک جلسه مشاوره رایگان اساتید دوره
  • امکان شبکه‌سازی با دیگر متخصصان بازاریابی و فروش

مخاطبین دوره:

  • مدیران بازاریابی و فروش شرکت‌های متوسط و بزرگ
  • مدیران عامل شرکت‌های کوچک و متوسط
  • کارشناسان و متخصصان بازاریابی در همه سازمان‌ها
  • متخصصان حوزه داده و علاقه‌مندان به بازاریابی داده‌محور

اطلاعات برگزاری:

زمان برگزاری: روز‌های دوشنبه و چهارشنبه ساعت 18 تا 20

زمان شروع دوره:  نیمه دوم شهریور ماه 1401

هزینه و حمایت‌ها:

  • هزینه دوره: 45،000،000 ریال
  • 20 درصد تخفیف برای شرکت‌های دانش‌بنیان
  • 25 درصد تخفیف ویژه فعالین صنعت‌های خرده‌فروشی، تجارت الکترونیک و گردشگری
  • 30 درصد تخفیف برای ثبت‌نام‌های گروهی (3 نفر به بالا)

اساتید

سرفصل‌های آموزشی

ثبت نام

برای شرکت در دوره فرم زیر را تکمیل نمایید:

حداکثر اندازه فایل ها.
دیدگاه‌ها ۰
نوع دوره
غیرحضوری
سطح دوره
متوسط
مدت دوره
30 ساعت کلاس آموزشی آنلاین
تعداد جلسات
13 جلسه آموزشی
مدت زمان آفلاین
10 ساعت ویدئوی آفلاین
روز‌های برگزاری
دوشنبه و چهارشنبه
زمان برگزاری
ساعت 18 تا 20
دوره جامع آموزشی بازاریابی بازگشتی
RM
۴.۵ میلیون تومان