دوره مدیریت محصول سازمانی (EPM)، راهکاری است برای توانمندسازی افراد و کسبوکارها در زمینه مدیریت محصولاتی که مشتری سازمانی دارند. مدیریت این نوع از محصولات، تفاوتهایی با محصولات خرد دارد که سبب میشود طراحی، توسعه و نگهداری متفاوتی داشته باشند. لازم به ذکر است که توجه بیشتر کسبوکارهای دارای محصولات سازمانی به این تخصص، میتواند در اثربخشی و موفقیت تجاری این محصولات تحولآفرین باشد.
راهکاری که کسبوکارهای پیشتاز در حوزهی طراحی و تولید محصولات سازمانی در پیش گرفتهاند، استفاده از تخصص مدیریت محصول سازمانی (Enterprise Product Management) است؛ اما آفرینش این تخصص در کسبوکارهایی با مشتریان سازمانی، به مراتب پیچیدهتر از کسبوکارهایی با مشتریان خرد است.
بخشی از این پیچیدگیها به این دلایل هستند:
بنابراین دستیابی به مدیران محصولی که بتوانند همهی چالشهای بالا را مدیریت کنند و در پایان در میان این پیچیدگیها، یک محصول تجاری موفق و همسو با نیازهای واقعی مشتریان بیافرینند، کار سادهای نیست. از این رو تلاش کردیم تا با تکیه بر تجربهی ۳ ساله سحاب در این حوزه، در قالب یک دوره فشرده و با تمرکز بر ابعاد بازرگانی مدیریت محصول سازمانی، کسبوکارها را در این زمینه توانمند ساخته و به افراد کمک کنیم تا بزرگ بیندیشند و بزرگتر بیافرینند.
موضوعات و محورهای اصلی دوره:
محتوای زمانی دوره :
زمان برگزاری:
هزینه دوره:
حمایتهای ویژه:
با توجه به ظرفیت محدود دوره، اولویت ثبت نام با کسانی است که: