سبد خرید

مدیریت محصول سازمانی
EPM

دوره‌‌ مدیریت محصول سازمانی (EPM)، راهکاری است برای توانمندسازی افراد و کسب‌وکارها در زمینه‌ مدیریت محصولاتی که مشتری سازمانی دارند. مدیریت این نوع از محصولات، تفاوت‌هایی با محصولات خرد دارد که سبب می‌شود طراحی، توسعه و نگهداری متفاوتی داشته باشند. لازم به ذکر است که توجه بیشتر کسب‌وکارهای دارای محصولات سازمانی به این تخصص، می‌تواند در اثربخشی و موفقیت تجاری این محصولات تحول‌آفرین باشد.

مدیریت محصول سازمانی <br> EPM
۱۰۴

معرفی دوره

راهکاری که کسب‌وکارهای پیشتاز در حوزه‌ی طراحی و تولید محصولات سازمانی در پیش گرفته‌اند، استفاده از تخصص مدیریت محصول سازمانی (Enterprise Product Management) است؛ اما آفرینش این تخصص در کسب‌و‌کارهایی با مشتریان سازمانی، به مراتب پیچیده‌تر از کسب‌وکارهایی با مشتریان خرد است.

بخشی از این پیچیدگی‌ها به این دلایل هستند:

  • عمیق بودن و تعدد فناوری‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری مورد استفاده در محصولات سازمانی
  • نیاز به تخصص زمینه‌ای (domain expertise) گسترده در صنعت هدف (صنعت مالی-بانکی، نفتی، مخابرات و …)
  • اندازه‌ی بزرگ محصولات سازمانی از دید تعداد قابلیت‌ها (features) و چرخه‌ی حیات کند و طولانی آن‌ها
  • نبود امکان بازخوردگیری آماری از مشتریان و هزینه‌های بالای آزمون و خطا در سمت مشتری
  • پرهزینه و پرریسک بودن تصمیمات با توجه به محدود بودن شمار مشتریان و وجود تعهدات سنگین قراردادی
  • وجود ذی‌نفعان گوناگون درون‌سازمانی (به ازای تخصص‌های گوناگون به کار گرفته شده در محصول) و برون‌سازمانی (سطوح مختلف مدیران در سمت مشتری)
  • متفاوت بودن مشتری (مدیرانی که محصول را می‌خرند) با کاربر (کارشناسانی که از محصول استفاده می‌کنند) در محصولات سازمانی

بنابراین دستیابی به مدیران محصولی که بتوانند همه‌ی چالش‌های بالا را مدیریت کنند و در پایان در میان این پیچیدگی‌ها، یک محصول تجاری موفق و هم‌سو با نیازهای واقعی مشتریان بیافرینند، کار ساده‌ای نیست. از این رو تلاش کردیم تا با تکیه بر تجربه‌ی ۳ ساله‌ سحاب در این حوزه، در قالب یک دوره‌ فشرده و با تمرکز بر ابعاد بازرگانی مدیریت محصول سازمانی، کسب‌وکارها را در این زمینه توانمند ساخته و به افراد کمک کنیم تا بزرگ بیندیشند و بزرگ‌تر بیافرینند.

اساتید

مهمانان گفت‌وگوی آزاد

موضوعات و محورهای اصلی دوره:


Design Theme
(12ساعت کارگاه حضوری)
Tech Theme
(7.5 ساعت ویدئو آموزشی | 4 ساعت کلاس آنلاین )
Business Theme
Soft Skills Theme

اطلاعات برگزاری:

محتوای زمانی دوره :

  • 43 ساعت ویدیوی آموزشی
  • 20 ساعت کارگاه حضوری
  • 26 ساعت کلاس آنلاین
  • 18 ساعت کارگاه (کارگروهی آنلاین)

زمان برگزاری:

  • سومین دوره مدیریت محصول سازمانی در نیمه دوم شهریور ماه سال 1401 برگزار خواهد شد.

هزینه دوره: 

  • هزینه دوره EPM مبلغ 250،000،000 ریال می‌باشد

حمایت‌های ویژه: 

  • امکان بهره‌مندی از تخفیف 40 % برای شرکت­‌های دانش بنیان
  • امکان بهره مندی از تخفیف ثبت‌نام گروهی ویژه شرکت­‌ها

ثبت‌نام

  • حداقل یک سال تجربه در طراحی و تولید محصولات دیجیتال
  • آشنایی با زبان انگلیسی (intermediate)
  • ارسال رزومه، بیان انگیزه و پاسخ به دو سوال مطرح شده برای ارزیابی

با توجه به ظرفیت محدود دوره، اولویت ثبت نام با کسانی است که:

  • سابقه کاری بیشتری در طراحی و تولید محصولات دیجیتال دارند.
  • در حال حاضر، کار اصلی آن‌ها طراحی و تولید محصولات دیجیتال سازمانی است.
  • رزومه آن‌ها نشانگر انعطاف‌پذیری، سخت‌کوشی، دانش و مهارت آن‌ها در این حوزه است.
  • بیان انگیزه آن‌ها، نشان دهنده انگیزه و عزم بالا برای یادگیری است.
  • وقت و زمان کافی برای یادگیری، حضور منظم و مشارکت فعال در کلاس‌­ها و انجام تمرین‌ها را دارند.
  • در پاسخ به سوالات مطرح شده، دانش پایه، تفکر سیستمی، نگرش همدلانه و مهارت‌های کلامی و نگارش بالاتری منعکس کرده‌­اند.
ثبت‌نام این دوره به پایان رسیده است. جهت اطلاع از دوره‌های آینده فرم زیر را تکمیل نمایید.
دیدگاه‌ها ۰
نوع دوره
غیرحضوری
سطح دوره
پیشرفته
مدت دوره
۷۰ ساعت
گواهی
دارد
مدیریت محصول سازمانی
EPM
۲۵ میلیون تومان